نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک

تلفن پاناسونیک یکی از لوازم پرکاربرد در منازل و ادارات می باشد. امروزه با دلیل افزایش هزینه‌های مربوط به تعمیرات تلفن، همه به دنبال مکانی مناسب برای بهره‌مندی از تعمیرات پاناسونیک هستند. تلفن در برخی مواقع و بنابر دلایلی چون اتمام عمر مفید، نفوذ رطوبت، وارد شدن ضربه و… دچار آسیب‌هایی می شود. این آسیب ها منجر به خرابی ال‌سی‌دی، فلت، خراب شدن بخش سخت‌افزاری تلفن می شود.

در چنین شرایطی شما می‌توانید برای تعمیر گوشی پاناسونیک به مجموعه دیجی پانا نمایندگی پاناسونیک در مشهد مراجعه کنید. در این نمایندگی با پرداخت هزینه مناسب، از خدمات مربوط به تعمیرات بهره‌مند خواهید شد.

دلایل خراب شدن تلفن پاناسونیک و نیاز به تعمیر پاناسونیک

دلایل متفاوتی می‌توانند باعث خرابی تلفن پاناسونیک شوند؛ اما در حالت کلی، تلفن‌های این برند عملکرد بسیار خوبی دارند. ضربه ناگهانی از دلایل اصلی خراب شدن قطعات تلفن، به خصوص صفحه ‌نمایش آن است. از دیگر دلایلی که منجر به تعمیر پاناسونیک می‌شود، می‌توان به نفوذ رطوبت به درون تلفن، اتمام عمر مفید آن و نوسانات برق اشاره کرد. زمانی که آب یا رطوبت به درون تلفن نفوذ کند، در مدتی کوتاه باعث خرابی برخی قطعات سخت‌افزاری تلفن پاناسونیک خواهد شد که در این مواقع ممکن است علاوه‌بر تعمیر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد.

خدمات تعمیر تلفن پاناسونیک

در حالت کلی، تعمیرات تلفن در تعمیر و تعویض قطعات آن خلاصه می‌شود. شما بایستی تعمیر انواع تلفن پاناسونیک چون رومیزی، بی‌سیم یا باسیم آن را به نمایندگی بسپارید؛ زیرا برخی تعمیرکاران برای تعویض قطعات از نوع فیک آنها استفاده می‌کنند. تعمیر تلفن پاناسونیک در محل نیز از خدمات مهم نمایندگی پاناسونیک محسوب می‌شود تا افرادی که قادر به حضور در شعب نمایندگی نیستند نیز بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند. در ادامه مطالب به معرفی چند مورد از خدمات نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک خواهیم پرداخت.

تعمير تلفن بي سيم پاناسونيک

تلفن مدل بی‌سیم برند پاناسونیک محبوبیت بسیار بالایی دارد که در دفاتر، منازل، هتل‌ها، مغازه‌ها و دیگر اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک نیاز به تخصص بالایی دارد؛ ازاین‌رو در هنگام خرابی هر کدام از قطعات آن یا وارد آمدن ضربه به بدنه تلفن، باید تعمیرات تلفن بی‌سیم این برند را به نمایندگی آن بسپارید. شما بدون نیاز به حضور در شعبه نمایندگی آسمان هشتم می‌توانید از خدمات تعمیر در محل تلفن پاناسونیک بهره‌مند شوید. تمامی اختلالات و مشکلات مربوط به تلفن‌های بدون‌سیم پاناسونیک در زمان کوتاهی رفع خواهند شد.

 علل خرابی تلفن بي سيم پاناسونيک

از مشکلات رایج در تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن تلفن
  • کار نکردن دکمه‌های تلفن
  • ظاهر نشدن تصویر در صفحه‌نمایش تلفن
  • وجود صدای خش‌خش در هنگام مکالمه
  • عدم شنیدن صدای بوق در هنگام زنگ
  • عدم زنگ خوردن تلفن هنگام تماس دیگران
  • عدم وضوح در صدای کاربر در هنگام مکالمه

تعمیر پاناسونیک

علل خرابی صفحه‌کلید تلفن بي سيم پاناسونيک

خرابی صفحه‌کلید تلفن از مشکلات رایج بوده که ممکن است بعد از خرید تلفن پاناسونیک، به دلیل وارد کردن فشار زیاد روی کلیدهای آن با این مشکل مواجه شوید. خرابی شاسی‌های تلفن از دلایل اصلی کار نکردن کلیدهای تلفن است؛ البته نفوذ آلودگی یا چربی به درون صفحه‌کلید تلفن نیز می‌تواند در کار نکردن دکمه‌های آن موثر باشد.

در هنگام وارد آمدن ضربه، ممکن است دیگر بر روی صفحه تلفن خود هیچ تاریخ، ساعت یا تصویری را مشاهده نکنید که در این صورت باید به تعمیر ال‌سی‌دی تلفن بپردازید؛ البته این کار نیاز به دانش فنی و تخصص بالایی دارد.

علل خرابی ال سی دی تلفن پاناسونیک

مشکل در ال‌سی‌دی بسیار رایج بوده و درصد بالایی از مشتریان به دنبال تعمیر ال سی دی پاناسونیک هستند. از دلایل خرابی LCD می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسیب دیدن فیزیکی LCD تلفن: ضربه دیدن تلفن از دلایل مهمی است که باعث خرابی تلفن می‌شود. ممکن است با ضربه‌های ناگهانی، ال‌سی‌دی به طور کامل بشکند و نیاز به تعویض داشته باشد. ضربه‌های ریز باعث خرابی تلفن نمی‌شوند اما در صورت ایجاد ضربه در دفعات مکرر ممکن است با خرابی و سیاه شدن ال‌سی‌دی مواجه شوید.
  • از کار افتادن فلت صفحه‌نمایش: از کار افتادن فلت ال‌سی‌دی از مشکلات رایج تلفن‌های پاناسونیک است که هزینه تعمیر آن بسیار کم خواهد بود. در هنگام خرابی فلت هیچ تصویری بر روی صفحه تلفن دیده نخواهد شد؛ البته اگر فلت تلفن آسیب بدی دیده باشد، تعمیر آن نیاز به زمان خواهد داشت.
  • تمام شدن عمر مصرفی صفحه‌نمایش: تمامی قطعات تلفن عمر مفیدی دارند که بعد از اتمام عمر، در مدت مشخصی از کار افتاده و خراب می‌شوند. شما باید در این مواقع قطعه از کار افتاده را تعویض نمایید.

تعمیر ال سی دی تلفن پاناسونیک

در بیشتر مواقع برای تعمیر صفحه تلفن پاناسونیک می‌بایست صفحه آن تعویض شود. تمامی مشکلات نام ‌برده‌ شده با تعویض این قطعه و نصب LCD جدید روی تلفن پاناسونیک قابل حل خواهد بود؛ البته تعمیر LCD یا همان صفحه‌نمایش تلفن باید با دقت بالایی انجام شود؛ ازاین‌رو تعمیر آن‌ را به تعمیرکاران متخصص در این زمینه بسپارید.

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

هزینه تعمیرات تلفن پاناسونیک

امروزه تعمیرکاران بسیاری در زمینه تعمیرات تلفن پاناسونیک در حال فعالیت هستند. اما شما با استفاده از خدمات دیجی پانا نمایندگی تعمیرات پاناسونیک، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای طبق تعرفه اتحادیه از خدمات تعمیر بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیر تلفن بستگی به نوع خرابی و مدل تلفن دارد. اگر خرابی تلفن در حد آسیب‌دیدگی به بدنه یا برخی قطعات آن باشد اما نیاز به تعویض قطعه‌ای نداشته باشد، شما با پرداخت هزینه کم می‌توانید تلفن خود را تعمیر کنید. در برخی موارد نیز ممکن است خرابی تلفن پاناسونیک به حدی باشد که شما به‌جای تعمیر، نیاز به تعویض آن داشته باشید که در این شرایط باید مبلغ بالاتری را بپردازید.

کلام آخر

موسسه مخابراتی آسمان هشتم با برند دیجی پانا نمایندگی رسمی پاناسونیک، تکنیکال، تیپ تل، سی اف ال و ویتک جهت فروش انواع تلفن بیسیم و رومیزی، تلفن تحت شبکه، سانترال، بی سیم واکی تاکی، تجهیزات مخابرات و شبکه و لوازم جانبی در شرق کشور می باشد. از دیگر خدمات ما نصب و راه اندازی مراکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت بر بستر خطوط آنالوگ و وی، تعمیرات کلیه محصولات مخابراتی می باشد.
تنوع محصول و خدمات، تضمین اصالت کالا در کنار قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش مطمئن این مجموعه را نسبت به رقبا متمایز کرده است. جهت انجام مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش ما ۰۵۱۳۲۲۳۹۲۰۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *