تلفن پاناسونیک 3611

تلفن پاناسونیک 3611 همانند سایر مدل تلفن‌های این برند از وضعیت مطلوبی برخوردار است و می‌تواند نیازهای مختلف را رفع کند. اگر به دنبال خرید تلفن با قیمت ارزان اما با دوام بالا هستید، بدون‌ تردید این گوشی پاناسونیک انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

تلفن پاناسونیک 3611

تلفن پاناسونیک 3611

تلفن‌ پاناسونیک KX-TG3611 به‌دلیل داشتن امکانات خوبی چون آلارم ساعت، دفترچه مخاطبین با ظرفیت 50 شماره و اسپیکر برای مکالمه از راه دور محبوبیت بالایی در بین مشتریان این برند کسب کرده‌اند. البته این مدل تلفن به‌دلیل داشتن قیمت اقتصادی برای استفاده در منازل بهترین انتخاب است. یکی از نکات قابل توجه در خصوص تلفن پاناسونیک ۳۶۱۱ وزن کم آن (60 گرم) است. همچنین آنتن‌دهی خوب تلفن باعث می‌شود تا بتوانید تلفن را با فاصله 50 متری از پایه نگهداری کنید که این فاصله در فضای باز به 300 متر خواهد رسید. ماندگاری و دوام بالای تلفن پاناسونیک 3611 می‌تواند خیال شما را بابت استفاده از آن برای سال‌های طولانی راحت کند.

کیفیت باتری و صفحه نمایش گوشی های پاناسونیک 3611

تلفن بی‌سیم Kx_TG3611 دارای دو عدد باتری است که قابل شارژ هستند. شما می‌توانید با 7 ساعت شارژ گوشی، از آن برای 5 ساعت مکالمه بدون وقفه استفاده کنید. بدیهی است که قدرت باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx tg3611bx و شارژدهی این مدل تلفن‌ پاناسونیک در مقایسه با محصولات هم‌رده سایر برندها در رتبه بالاتری قرار دارد.

توجه داشته باشید که این مدل تلفن از تلفن‌های رده پایین برند پاناسونیک است که قیمت اقتصادی دارد؛ ازاین‌رو برای برخورداری از قابلیت‌های ویژه تلفن‌های پاناسونیک با باتری‌های قوی‌تر باید مدل‌های برتر پاناسونیک را خریداری کنید. صفحه‌ نمایش این تلفن بسیار نورانی است و قابلیت دید در تاریک‌ترین حالت ممکن را برای کاربر فراهم می‌سازد. نور کافی صفحه تلفن برای برقراری تماس در مکان تاریک بسیار کاربردی خواهد بود.

امکانات گوشی تلفن های پاناسونیک 3611

با توجه به نظرات و تجربیات مشتریان گوشی پاناسونیک ۳۶۱۱ از طراحی و عملکرد عالی برخوردار است. همچنین کیفیت و دوام تلفن 3611 برند پاناسونیک سبب می‌شود تا بتوانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید بدون‌آنکه نیاز به تعمیر داشته باشد. در ادامه مطلب می‌توانید با امکانات خوب این تلفن آشنا شوید.

حالت سکوت تلفن 3611 پاناسونیک

بدون‌تردید داشتن حالت سکوت برای یک تلفن از مزایای آن محسوب می‌شود تا شما بتوانید در ساعت خواب خود به استراحت بپردازید. در برخی مواقع یک تماس بی‌موقع می‌تواند خواب افراد خانه را مختل سازد که پاناسونیک 3611 این‌مشکل را رفع کرده است. برای این کار باید تلفن را در حالت استراحتNight mode تنظیم کنید تا در هنگام تماس هیچ صدایی از تلفن خارج نشود. البته توجه داشته باشید که پس از بیدار شدن باید تلفن را از حالت سکوت خارج کنید تا در هنگام تماس متوجه صدای تلفن شوید. استفاده از این قابلیت برای ساعات ظهر و شبانه مناسب خواهد بود.

آلارم ساعت

آلارم تلفن 3611 پاناسونیک از دیگر امتیازهای این مدل تلفن است. امروزه بسیاری از افراد از آلارم‌ تلفن ‌همراه خود برای بیدار شدن در ساعت مشخصی استفاده می‌کنند، اما وجود قابلیت آلارم در تلفن‌های‌ پاناسونیک‌ مدل 3611 سبب شده تا دیگر برای تنظیم آلارم نیازی به تلفن ‌همراه نداشته باشید. برای تنظیم آلارم گوشی کافی است که آلارم تلفن را در ساعت مشخصی تنظیم کنید تا در آن ساعت صدای زنگی از تلفن ایجاد شود. این قابلیت برای افرادی که به زمان‌بندی کارهای خود واقف هستند، مفید و کاربردی خواهد بود.

پاناسونیک 3611

دفترچه تلفن بی سیم پاناسونیک 3611

گوشی پاناسونیک 3611 دارای یک دفترچه اختصاصی هستند که می‌توانید نام و اطلاعات مخاطبین خود را در این دفترچه ذخیره و نگهداری کنید. این کار باعث می‌شود برای شماره‌گیری یک شماره تکراری نیازی به شماره گرفتن مجدد آن نباشید و تنها با فشار دادن یک الی دو کلید با شماره انتخابی خود تماس حاصل نمایید. ظرفیت این دفترچه 50 شماره است.

البته توجه داشته باشید که همیشه پنج‌ شماره آخر تماس های شما در حافظه تلفن پاناسونیک ذخیره خواهد شد تا بتوانید برای شماره‌گیری مجدد یا همان Redial از آن استفاده کنید.

کلید اسپیکر گوشی پاناسونیک 3611

کلید اسپیکر این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانید بدون دخالت دست به برقراری مکالمه بپردازید. با این قابلیت می‌توانید هم‌زمان با مکالمه خود به انجام کارهای‌ منزل بپردازید. برای استفاده از اسپیکر ابتدا باید با شماره‌ای تماس بگیرید و دکمه اسپیکر گوشی تلفن پاناسونیک 3611 را فشار دهید. حال می‌توانید گوشی را روی میز یا جایی قرار داده، آزادانه حرکت کرده و مکالمه کنید.

وزن گوشی 3611 برند پاناسونیک

تلفن پاناسونیک در این مدل به‌دلیل داشتن وزن بسیار کم توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. تلفن بی‌سیم Kx_TG3611 تنها 60 گرم وزن دارد که به‌دلیل سبک بودن باعث می‌شود تا در هنگام مکالمه دستان شما برای نگهداری از تلفن خسته نشوند. همچنین طراحی عالی و خاص این تلفن باعث اشغال فضای کم شده است.

آنتن ‌دهی مناسب 

آنتن‌دهی خوب و برد عالی از ویژگی‌های خوب تلفن‌های پاناسونیک 3611 است. شما می‌توانید این تلفن برند پاناسونیک را تا 50 متر فاصله از مرکز تلفن(پایه) دور کنید بدون آن‌که اختلالی در مکالمه شما پیش آید. البته این فاصله در فضاهای باز برابر با 300 متر یا حتی بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که فرکانس 2.4 گیگاهرتز این مدل تلفن پاناسونیک ممکن است باعث اختلال در عملکرد سایر محصولاتی چون مودم یا دستگاه ماکروویو شود.

قیمت گوشی ۳۶۱۱

بدون‌شک قیمت از فاکتورهای بسیار مهم برای انتخاب و خرید یک محصول برای مشتریان خواهد بود. تلفن بی‌سیم 3611 این برند از قیمت مناسب‌ترین مدل‌های تلفن پاناسونیک شناخته شده است که حدود 9 سال است که از زمان ساخت آن می‌گذرد. قیمت گوشی پاناسونیک 3611 در مقایسه با مدل‌های دیگر پاناسونیک بسیار ارزان است و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. البته امکانات تلفن سبب شده تا این محصول بیشتر برای منازل استفاده شود.

گوشی پاناسونیک 3611

کلام آخر

اگر به دنبال خرید تلفن بیسیم با طراحی زیبا، قیمت ارزان، دوام بالا، وزن سبک، آنتن‌دهی خوب هستید، بدون‌تردید تلفن‌ پاناسونیک 3611 انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

موسسه مخابراتی آسمان هشتم با برند دیجی پانا نمایندگی رسمی پاناسونیک، تکنیکال، تیپ تل، سی اف ال و ویتک جهت فروش انواع تلفن بیسیم و رومیزی، تلفن تحت شبکه، سانترال، بی سیم واکی تاکی، تجهیزات مخابرات و شبکه و لوازم جانبی در شرق کشور می باشد. از دیگر خدمات ما نصب و راه اندازی مراکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت بر بستر خطوط آنالوگ و وی، تعمیرات کلیه محصولات مخابراتی می باشد.
تنوع محصول و خدمات، تضمین اصالت کالا در کنار قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش مطمئن این مجموعه را نسبت به رقبا متمایز کرده است. جهت انجام مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش ما ۰۵۱۳۲۲۳۹۲۰۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *