خرید تلفن گرند استریم 1625 از دیجی پانا

سازمان‌ها و مجموعه‌های کوچک با حجم مکالمه سبک و متوسط می‌توانند از تلفن گرند استریم برای کار خود استفاده کنند.

تلفن گرند استریم 1625

تلفن گرند استریم 1625

تلفن گرند استریم 1625 یکی از مدل تلفن‌های ویپ VOIP‌ کارمندی است که قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ای دارد. این تلفن به‌ دلیل قابل اعتماد بودن و داشتن کیفیت قابل توجه، توانسته محبوبیت بالایی بین مشاغل کوچک کسب کند.

این تلفن دارای دو پورت اترنت Poe و Rj45 است و از دو اکانت Sip پشتیبانی می‌نماید. ناگفته نماند که این تلفن برای مصارف خانگی استفاده نمی‌شود و برای راه‌اندازی آن در منازل می‌بایست دارای مرکز تلفن ویپ باشید. از قابلیت‌های گرند استریم می‌توان به قابلیت اتصال هدست، کالر آیدی، سوئیچ PDE، صفحه‌نمایش نورانی و برقراری کنفرانس اشاره کرد.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت تلفن گرنداستریم 1625

شرکت گرنداستریم این دستگاه را در ابعاد 209×76.2×184.5 میلی‌متر و وزن حدود 730 گرم ساخته است. در صورتی‌که روی میزکار خود جای خوبی برای قرار دادن تلفن نداشتید می‌توانید تلفن را روی دیوار نصب کنید. اطراف صفحه‌نمایش تلفن گرند استریم، می‌توانید دو کلید برای مدیریت خطوط مرکز تلفن گرند استریم مشاهده کنید. کنار این‌کلیدها، سه کلید برای برنامه‌ریزی XML نیز قرار دارند. یک کلید ناوبری 4 جهته در اطراف صفحه‌نمایش دستگاه قرار دارد که می‌توان به کمک آن به جابه‌جایی میان ویژگی‌ها و تنظیم قابلیت‌های مختلف تلفن بپردازید.

بهتر است بدانید که طراحی بدنه ‌تلفن و صفحه کلید آن بسیار ساده انجام شده است و هیچ پیچیدگی ندارد. 12 کلید برای شماره‌گیری در کنار هم با فاصله یکسان و ابعاد یکسان قرار دارند. سادگی شماره گیرها باعث جذاب دیده شدن ظاهر تلفن شده است.

شما با فشار دادن بلندگوی تلفن گرند استریم fxo می‌توانید بدون دخالت دست با صدای رسا و کیفیت صوتی عالی به برقراری مکالمه بپردازید. هم چنین برای اتصال هدست، جک‌ها روی بدنه دستگاه تعبیه شدند.

مشخصات کلی گوشی ویپ گرند استریم 1625

مشخصات کلی گوشی ویپ گرند استریم 1625

مشخصات کلی گوشی گرنداستریم 1625 به شرح زیر است:

  • امکان انتقال تماس‌ها، ترنسفر و برقراری کنفرانس
  • دارای 3 دکمه قابل تعریف BLF
  • پشتیبانی از Open VPN
  • برخورداری از دو دکمه خط یا لاین برای مدیریت تماس‌های دریافتی و ورودی
  • پورت EHS برای هدست‌های پلنترونیکس
  • دارای دفتر تلفن با امکان ذخیره 500 شماره در حافظه تلفن و امکان ایجاد تغییرات و حذف شماره‌ها
  • صدای تمام HD با کیفیت قابل توجه
  • امکان اتصال هدست جک RJ9
  • پشتیبانی از پروتکل SIP
  • قابلیت تغذیه از طریق سویچ POE
  • 2 اکانت سیپ
  • برقراری کنفرانس 3 نفره صوتی
  • دارای دو پورت LAN :2 x 10/100M ports
  • امکان اتصال هدست‌های پلترونکس
  • پایه قابل تنظیم در دو زاویه یا قابل اتصال روی دیوار
  • امکان تنظیم زنگ دلخواه برای گوشی گرنداستریم، تنوع صوت زنگ زیاد
  • امکان ذخیره تاریخچه تماس‌های دریافتی تا ظرفیت 200 در کالر آیدی
  • پشتیبانی از بالاترین استانداردها و پروتکل‌های امنیتی تلفن‌ گرنداستریم
  • سازگاری کامل با تمام سافت سوئیچ‌ها و سیپ سرور‌های استاندارد
  • پوشش کدک‌های صوتی چون VAD، CNG، PLC، 723، ILBC و…

قابلیت های تلفن گرنداستریم 1625

روی بدنه تلفن دو عدد پورت وجود دارد که این دو پورت شبکه از POE پشتیبانی می‌نمایند. در واقع به کمک این دو پورت از پریزهای برق یا آداپتور بی‌نیاز خواهید بود. از دیگر قابلیت‌های تلفن تحت شبکه گرنداستریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش تلفن: کیفیت صفحه‌نمایش تلفن گرنداستریم به گونه‌ای است که شما صفحه آن را در تاریک‌ترین مکان نیز می‌توانید مشاهده کنید. در واقع اطلاعات روی صفحه‌نمایش تلفن در محیط تاریک‌ وضوح بالایی خواهد داشت و کاملا قابل مطالعه و مشاهده خواهند بود.
  • بلندگوی دوطرفه: بلندگوی دوطرفه در تلفن سبب می‌شود تا هردوطرف گفت‌وگوی بسیار واضح بدون اختلال داشته باشند.
  • کالر آیدی: زمانی که فردی با تلفن شما تماس بگیرد، شماره وی در صفحه تلفن ظاهر خواهد شد. همچنین کالر ایدی تلفن دارای حافظه با ظرفیت 200 شماره است که آخرین تماس‌ها را درون خود ذخیره خواهد نمود.
  • قابلیت اتصال هدست: یک جک هدست در جهت اتصال هدست‌های استاندارد در این تلفن تعبیه شده است. شما می‌توانید هدست‌های ویپ یا اینترفیس را در دستگاه مشاهده کنید.
  • بررسی تنظیمات تلفن از طریق وب: کاربران می‌توانند برای تغییر تنظیمات گرند استریم از طریق وب این کار را انجام دهند. البته روی تلفن کلیدهایی وجود دارند که از طریق آن‌ها نیز می‌توان برخی تنظیمات دستگاه را تغییر داد.
  • برقراری کنفرانس: این تلفن از امکانات برقراری کنفرانس سه طرفه برخوردار است. در واقع شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ارتباطی در مجموعه خود برقرار سازید.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه پرکاربرد می‌توان به قابلیت انتقال تماس، سازگاری با استریسک، قابلیت اتصال به دیوار و پشتیبانی از کدک صوتی G.722 اشاره کرد.

کیفیت صدای گرنداستریم 1625

بالا بودن کیفیت صدای تلفن از دیگر قابلیت‌های محبوب آن است. کیفیت صدا در تلفن گرنداستریم در حالتی که  از اسپیکر و گوشی آن استفاده می‌کنید، به صورت HD خواهد بود.گرند استریم 1625 از قابلیت HD voice پشتیبانی می‌کند که براساس این تکنولوژی دستگاه می‌تواند صداها را به صورت رسا و واضح پخش کند.

همچنین تلفن گرند استریم 1625 دارای تکنولوژی Volte است که براساس آن صدا به جای شبکه صوتی سنتی در بستر شبکه‌ دیتای 4Glte منتقل خواهد شد. این تکنولوژی انتقال صوت و سایر قابلیت‌های صوتی دستگاه توانسته کیفیت صدای تلفن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در واقع کیفیت صدای این تلفن همانند GXP 1625 در رده بالایی قرار دارد و می‌تواند نیاز کاربران را برطرف سازد.

Hot_Desking

یکی از قابلیت‌های ویژه تلفن ویپ گرند استریم تکنولوژی Hot_Desking است. این تکنولوژی می‌تواند در کاهش سرمایه‌گذاری و الباقی هزینه‌های‌ مربوط به سخت‌افزارها موثر باشد. کاربران یک مجموعه می‌توانند از طریق این قابلیت، میز گرم ‌را در تلفن فعال نمایند. برای استفاده از این قابلیت کارمندان یک شرکت می‌بایست به صورت هم‌زمان شماره‌ها و پیام‌های صوتی خود را فعال کنند تا بتوانند از فضای میز به صورت بهینه استفاده کنند.

قیمت گوشی گرند استریم 1625

قیمت گوشی گرند استریم 1625

قیمت گوشی گرند استریم 1625 به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. این تلفن در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که شما با توجه به مجموعه و نیاز خود می‌توانید گوشی گرنداستریم را خریداری کنید. در حالت کلی می‌توان گفت که باصرفه بودن قیمت grandstream 1625 سبب کاهش هزینه‌های سازمان یا شرکت شما خواهد شد.

کلام آخر

تلفن گرند استریم 1625 تلفن ویپ VOIP‌ کارمندی دارای کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه بوده و مناسب سازمان‌ها و مجموعه‌های کوچک با حجم مکالمه سبک و متوسط می باشد.

موسسه مخابراتی آسمان هشتم با برند دیجی پانا نمایندگی رسمی پاناسونیک، تکنیکال، تیپ تل، سی اف ال و ویتک جهت فروش انواع تلفن بیسیم و رومیزی، تلفن تحت شبکه، سانترال، بی سیم واکی تاکی، تجهیزات مخابرات و شبکه و لوازم جانبی در شرق کشور می باشد. از دیگر خدمات ما نصب و راه اندازی مراکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت بر بستر خطوط آنالوگ و وی، تعمیرات کلیه محصولات مخابراتی می باشد.
تنوع محصول و خدمات، تضمین اصالت کالا در کنار قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش مطمئن این مجموعه را نسبت به رقبا متمایز کرده است. جهت انجام مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش ما ۰۵۱۳۲۲۳۹۲۰۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *